Monday 19 November 2012

Koleksi Gambar





6 comments:

  1. kelihatan murid gembira di sisi ckgu liza n pembantunya..

    ReplyDelete
  2. Persembahan yang menarik. Tambah gambar melibatkan murid membuat aktiviti di dalam dan luar kelas. Tahniah

    ReplyDelete
  3. Terima kasih kak, PPM padang Sari banyak membantu saya dalam membina blog yang secantik ini. Tunggu ye, ada banyak lagi gambar saya nak masukkan....

    ReplyDelete
  4. Suka dengar lagu latar tu...best!!terharu sangat...Terima kasih cikgu untuk kita semua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum kita mnjd seorg guru, kita juga dididik oleh seorg guru. Saya tiada pengalaman belajar di Tadika tetapi guru-guru di sek. rend, sek men & maktab perguruan banyak mengubah sy menjd seorg manusia yg berguna. kini pensyarah & tutor UPSI pula yang membimbing kita. Jasa mereka semua tidak akan saya lupakan sepnjg hayat saya. Terima kasih CIKGU!!!

      Delete
  5. Kira dah ok persembahan ni.Banyak info dan menarik.Tahniah.

    ReplyDelete